Pagini

duminică, octombrie 07, 2012

Certitudine în iluzie?

Nu e ciudat că, femeile, despre care se tot spune că sunt dornice și însetate de stabilitate și certitudine, se aruncă necondiționat în iluzii pe care le trăiesc până la ultima lovitură cu capul de realitatea plină de incertitudini?

Bine, poate nu e adevarat. Nu toate femeile. Poate, nici măcar, majoritatea femeilor. Nici, măcar, unele. Poate, e vorba doar de mine aici.

Da, in ultima vreme, am tot stat și am cernut cenușa unor gânduri, în încercarea de a închide o ușă care scârțîia și atârna într-o balama ruginită.
Când spun închis, spun scos din tâțâni și reconstruit spațiul rămas căscat a râsu plânsu.
Că, ce doamne iartă-mă să repari la o ușă prin care trec doar vorbe. Adică, aer. Adică, nimic. Pentru că am tot lăsat-o în așteptarea singurului, credeam eu, meșter potrivit să facă din această ușă o poartă spre un vis împlinit. Prin care să trecem mână în mână și inimă în inimă. Că așa tot suna planul proiectat. Suna a certitudine și s-a ruginit întru iluzie întreținută doar în mintea mea.

Toamna aceasta a venit cu altă iluzie, că am închis ușa și că sunt pregătită să văd ce alte ferestre se deschid.
Se va vedea dacă nu voi sfarși printr-o defenestrare.

Doar că, sunt nevoită să constat că am rămas cu aceeași tendință de a cauta certitudini prin aruncare în iluzii. M-am trezit că noul meu slogan este  ”Nu mai am timp de pierdut și nici emoții de risipit!”
Asta s-ar putea traduce și cu : vreau totul dintr-o dată aici și acum. Sau, vreau să știu înainte de decide dacă vreau sau nu să trăiesc experiența.

Dar nu e așa! Doar că mi-aș dori să se întâmple ceea ce mintea, sufletul și trupul meu sunt pregătite să trăiască - iubirea care se cere trăită și împărtășită.
Dar Universul nu e receptiv la revendicări! Și nici responsabil cu distribuirea perelor mălăiețe!
Lucrurile se întâmplă când  toate elementele necesare sunte puse în acord,  chiar dacă nu întotdeauna avem viziunea a cine, cum și când consideră că e timpul să se întâmple.

Respir adanc și mă pregătesc să calc pas cu pas, din intersectie în intersectie,  pe un drum deschis întâmplător în calea iluzoriei mele nevoi de magie și certitudine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...