Pagini

joi, iulie 01, 2010

Limbajul bărbaților

Ni se tot explică nouă femeilor, că dacă vrem să fim fericite într-o relație trebuie să învățăm limbajul bărbaților.
Da, știu suntem de pe planete diferite. Da, am aflat creierele (ori, poate, creierii era mai bine?) noastre funcționează diferit, când e vorba de comunicare, emoții și abordarea lumii. Da, mă gândesc la toate diferențele instalate prin non-educația de gen.

Și,totuși mă înspăimântă dicționarul rudimentar oferit spre studiu fetelor,femeilor dornice să descifreze mesajele emise de bărbații doriți, iubiți.
Și, care găsesc tot felul de indicații despre cum să se simtă atractivă, dacă buzele lui se întredeschid când se uită la ea prima dată. Îmi și vine în minte imaginea unui bot de câine care se deschide reflex și secretoriu la vederea unei bucăți de carne aromate.
Ori cum să fie sigură că este fascinantă, dacă sprâncenele lui rămân ridicate, într-o expresie ușor surprinsă, chiar ciudată.
Na, că mă pocni râsu fără plânsu. Serios, e amuzant. Dacă lucrurile ar fi atât de simple, ar însemna că, și femeile și bărbații sunt de pe aceeași planetă - a maimuțelor!

Alte mostre:
Mi-e foame = Mi-e foame
Te iubesc = Hai sa facem sex acum
Hai sa vorbim = Incerc sa te impresionez aratandu-ti ca sunt o persoana sensibila si poate apoi vei vrea sa faci sex cu mine.

Prea rudimentare, ca să le iau în calcul! Dar noua provocare la care mă supun (înham?) e să fac studii aprofundate în acest domeniu.

16 comentarii:

  1. Eu una am renuntat long time ago la asemenea studii... In locul semioticii masculine , prefer sudoku, sah, rebus si poker :) ! Chiar daca si astea pot fi frustrante cateodata, macar au o finalitate !
    Cat despre pre-judecatile de care aminteai ( pre cu sensul de inaintea unor judecati care insa nu mai vin , of ), ce sa zic ? In cel mai fericit caz se adreseaza doar unor adolescente care inca n-au descoperit lumea ...Femeile adevarate n-ar pierde timpul citind asa prostii. Chiar, le citeste totusi cineva ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, noi două sigur am citit...aș pune o fățucă poznașă, dar nu știu de unde să o iau. Mărturisesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Marturisesc ca nu am dat nicio atentie la acest gen de studii. Cred si stiu ca sunt barbati care doresc sa aiba alaturi de ei partenere de viata adevarate, care sa le fie sotii, iubite, prietene. Si sunt barbati care doresc sa aiba sotii ca niste spiridusi care se gasesc uneori intr-o sticla in apa marii, spiridusi care sa le indeplineasca toate dorintele, inclusiv sa aiba pizza si Humbergers in poseta.
    Am vazut in Toronto multe cupluri, in care sotiile sunt filipineze sau chinezoaice, care joaca rolul spiridusului din sticla. Toate dorintele "iubitului" sunt indeplinite pina la casatorie. Dupa aceea se termina si cu rolul spiridusului.

    Am vazut si tinere romance care se transforma in cele mai bune zine incit si Alba ca Zapada ar fi complexata fata de ele, iar dupa casatorie isi scot maturicele si-si incep activitatea.

    Insa un barbat adevarat si inteligent cred ca nu-si doreste nici spiridus in sticla si nicio zina mai grozava decit Alba ca Zapada. Isi doreste un om adevarat. In felul asta nu au surprize dupa casatorie.
    Numai o parere. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă buzele lui rămân întredeschise, în limbaj băieţesc înseamnă "mamă, ce bună e!", iar dacă sprâncenele-i rămân ridicate, înseamnă că se miră cum de există aşa o mândreţe pe stradă şi lui i-a picat aşa o ghionoaie.
    Nu vă luaţi după semne! Ele nu spun mare lucru (excepţie cele obscene). Privirea dezvăluie mai mult decât cuvintele îmbrăcate în haine moi de iarnă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, dar niste cuvinte rostite cu asa o simtire, sa nu le credem ? http://www.youtube.com/watch?v=UrIiLvg58SY&playnext_from=TL&videos=InXWSkqqBa4

    RăspundețiȘtergere
  6. ei, ce bine că am lăsat ușa deschisă și flori în geam cât am lipsit de acasă. Mai pun acum limonadă cu miere și gheață. Ca să nu vă fie urât până mă întorc.

    RăspundețiȘtergere
  7. long time ago, oachi? Acum vreomiecincisutedeani sau când?

    RăspundețiȘtergere
  8. da, odille, nici eu nu înțeleg cum cineva se poate transforma după căsătorie. Ca și cum asta ar fi finalitatea unei relații (ca un sudoku completat, ori celelalte pomenite de oachi). Aș vrea să fiu și eu la fel de convinsă ca tine că bărbații știu ce vor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă nu după semne, atunci după ce, omuledelamunte? După intuiția ori după deducție? Că inducția, aplicată în viața cotidiană, prea se duce în prejudecată.

    Dacă eu spun ”Mi-a fost dor nespus de tine” iar răspunsul e ”Și eu te doresc de mor”, singurul semn care îmi rămâne spre decodificare e privirea adâncă în ochii mei de parcă acolo s-ar afla începutul și sfârșitul lumii. (Orice asemănare viața mea reală e întâmplătoare.)

    M-am mai gândit, Odille - cred că bărbații își doresc să rămânem spiriduși, licurici, zâne și vrăjitoare. Și, până la urmă, nimic rău în asta.

    RăspundețiȘtergere
  10. În concluzie, credem și cuvinte,mai ales când sunt cântate așa de frumos, oachi, credem și priviri, ne mai luăm și după semne.
    Dacă mai adăugăm și ceva acțiune în concordanță cu toate acestea...zicem că am ajuns în regatul viselor împlinite.

    RăspundețiȘtergere
  11. Semndefoc, sunt mariaje, sau relatii fericite, in care amindoi partenerii sunt zine si printi si spiridusi, relatii in care amindoi dau si amindoi iau energie pozitiva, relatii in care fiecare se dedica celuilalt.
    Insa trebuie sa citesti semnele foarte bine de la inceput, asa cum citeau semnele, indienii- piei rosii, in filme. Fiecare frunzulita trebuie sa fie la locul ei, fiecare crenguta si fiecare pana. Altfel, cineva a mai trecut, sau trece prin acel suflet. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doresc sa se infiinteze o scoala de citit semnele de care spune Odille ! Poate ca o sa o absolv, sau poate ca nu ...depinde de profesori :) ! Dar macar unele vor fi salvate !Sper.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt așa de de puține relații fericite pe viață. Din ce în ce mai puține... Era o vreme când nu înțelegeam de ce. Mi se părea că e nevoie de atât de puțin și nu pricepeam de ce atâția femei, ori bărbați trec pe lângă fericire, preferând să aleagă orgolii, satisfacții mărunte, în cele din urmă singurătate și viață risipită. Nici acum nu înțeleg prea bine.

    ”Singura relație adecvată dintre bărbat și femeie este complementaritatea, adică acceptarea, cunoașterea de sine și armonizarea diferențelor”

    Atât de simplu... Vrem să faccem asta? Putem? Încercăm în fiecare zi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Semndefoc, cred ca intii este ceva magic. Si este asa de minunat incit nu se poate defini.
    Apoi pentru pastrarea acetui magic trebuie sa fie o baza de valori asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Și de sentimente intense.
    La mulți ani, Odille! Azi și fiecare zi să vină cu ceva magic pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Semndefoc, iti multumesc mult. Mi-ai facut asa o surpriza! :)
    Poate deja ai acest magic, dar eu ti-l doresc cu toata inima.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...