Pagini

luni, octombrie 08, 2012

Ora de (re)alfabetizare

După ce am descoperit (tot cu D!!!) câtă de vie, bogată și este litera D, am zis să revin la decizia inițială de a o lua pas cu pas cu noua, incitanta si savuroasa metodă de realfabetizare.
A: alinare, aspirație, ardoare, atracție, amețire, amețitoare, atenție, ascultare, armonie, angajament.... Pun binișor și cu grijă, să nu se înverșuneze întru niscaiva comportamente demonstrative, mai la distanță (iar D!), amăgire. Alte cuvinte, precum absurd, atrocitate nici nu încap în această poveste. Dar le tratez cu respectul cuvenit. Iar, un cuvânt precum anost s-a dus singur la colț, că a aruncat o privire și a văzut că nu are nici o șansă de instalare în centrul atenției.
Imi fuge gândul nerăbdător, prin asociere cu cele dintâi enumerate,  pe la solar (de la astru nu de la cușcute autobronzante), surâs, senzualitate, seriozitate, sens, soliditate, stabilitate (care, firesc se împletesc cu responsabilitate).

Și, uite așa, în loc să mă țin de gândul meu dintâi, am început să dansez frenetic prin alfabet ca printr-un câmp de bumbișori.

Hei.....pas cu pas, ai uitat? E o joacă serioasă asta! Bine, trec la loc. O iau de la capăt! Bag de seama că lectia asta este despre răbdare și mă trimite direct la...așteptare, asumare, acumulare și antrenare temeinică. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...