Pagini

marți, noiembrie 13, 2012

Intuitivul yahoo - sursă de umor involuntar!

Cred că și-a revenit!
Abia ce mă așezasem la pescuit de perle de-ale yahooemail- ului îmbunătățit cu google translate, sau cu ce o fi fost, că nu mă pricep. Că așa se tot laudă și se chinuie să devină din ce în ce mai....intuitive.
Mă rostogolesc de râs zău că da, de așa un termen, prin excelență asociabil ființei umane (în special în forma de manifestare și exprimare yin, na!)  așezat ca pretenție și aspirație pentru circuite computerizate. Care să ce? Să intuiască intentiile, să îmi faciliteze descoperirile, să vină în întâmpinarea nevoilor. Măi, măi!

Dar, cum spuneam, se pare că yahoo-ul a renunțat să mai fie intuitiv. S-o fi rușinat si el.
Păcat, că am apucat să culeg doar câteva dintre cele, așa de haios, intuite de el.

Iată, așadar, cum m-am trezit clipind des a încercare de înțelegere a textului pus ca subiect în câteva email-uri trimise sau primite:
  1. orar finală - wow, zic eu, ce doamne iartă-mă, am trimis, că doar nu sunt organizator de meciuri și nu știu eu. Ei, era un biet orar final, ca să știe cine avea de primit că am gătat de aranjat planificarea.
  2. Caz în CA NU ai Vazut - mă rog asta e cam simplut, cred că se putea o variantă și mai intuitivă pentru  avertizarea de trimitere a unui link pusă în subiectul ”În caz că nu ai văzut încă...”
  3. Prăjitura simpla ce e ACUM de îngrijire, în partea de sus la noi :) - îmi zice o prietenă, cică, de mă întrebam ce s-or fi apucat aștia să mai inventeze și  pentru stimularea, intensificarea sau diversificarea căror senzații.
  4. Mă Duc să mânânc 2 simpla - cică i-am răspuns eu, că prăjitura îngrijită în partea de sus la ei, era prea supercalorizată pentru gustul și lupta mea consecventă împotriva tentațiilor. Așa că i-am zis, ferm, să-și tină prăjitura departe, că eu mă duc să mănânc 2 mere. Că despre asta era vorba, despre o rețetă intrată recent în topul preferințelor porumbeilor - Prăjitură cu mere, aflată acum în top la noi.
  5. Fată cu capu statusul de ceva vreme. (asta era intuitiva traducere pentru concluzia despre o temporară stare pe care am dorit să o fac cunoscută unei prietene.  Dar, când am văzut dihania intuită de yahoo, m-am repezit, răsuflând usurată, pe o ferăstruică pe care scria - Vedeti o traducere mai bună. Si, iaca, ce am găsit: Fata, sunt cu capuClose tab. Bun, am zis eu, m-am lămurit buștean! Hai sa trecem la afișat originalul: Fată sunt cu capu, asta era ce trâmbitam eu, de fapt.
Și zău că, dacă nu eram cum deja m-am declarat, deveneam pe loc, la vederea unor astfel de bâzdâgănii presărate, intuitiv, da da, prin casuta mea de email. Uite așa ajungi de nu mai știi ce vorbesti. Mă rog, scrii.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...