Pagini

sâmbătă, mai 22, 2010

Sauna cu liniste

Serios, nu mi-a venit sa cred! Linişte şi pace îndelungă. Numai aerul fierbinte se auzea. Şi, din cand în cand, uşa deschisă închisă încetişor pentru drumul spre duşul termoreglator (sau termoreglant?!). M-am bucurat până m-am panicat că mi-am pierdut sursa de inspiraţie. Ei, hai nici chiar muza! Dar suna interesant "muze din saună". Ori, "sauna muzelor". Asta e,poate că aşa se va încheia seria de postări din sauna. Pentru că am lăsat mintea să se topească în zona liberă. Am simţit zumzăitul unor frământări şi începuturi de dialog mental reparator cu subiectul responsabil de nemulţumirile mele lipsă, dar le-am lipit uşurel de pereţii fierbinţi. Carpe diem! Dacă suntem atenţi, viaţa ne oferă timp potrivit pentru toate. Ce e pasiunea asta nebună de a amesteca lucrurile, subiectele, obiectele, de a le suprapune, de a ne înnebuni creierul cu 2, 3, 9 în 1?....

Un comentariu:

  1. Fii pe pace, muzele tale se vor intoarce ! Au plecat putin cu singuratatile lor in 2 de Rusalii... sau au chefuit mai mult de Constantin si Elena ...never mind ! Oricum, nu cred ca ar fi o sursa inepuizabila de inspiratie, deci iti sugerez sa "largesti" sauna :) !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...