Pagini

luni, mai 03, 2010

Iesirea din ceaţa....



Am o stare de folk. Ceaţa de luni pana joi a trenat până vineri dimineaţa. Si a disparut total în stralucirea soarelui nebun din weekendul cu 1 mai. Am savurat linistea din marginea lumii mele. Si linistea din orasul din care lumea părea să fi evadat. De parcă ar fi strigat cineva "E 1 Mai! Incolonaaaarea!" Hai sa mergem cu toţii la munte, la mare, la gratare, la bulgari sa ne fure jeep-urile...... Frate, sunt si alte week-enduri in care poţi pleca, oriunde vrei. Dar e adevarat ca nu mai poti spune. "Am fost si eu de 1 Mai..."

Un comentariu:

  1. Declar 1 Mai ca ziua oficiala a montarii graterelor cu mici muncitoresti pe pajistile patriei ! Atentieeee : se deschide sezonul gratarelor ! Cu peronul pe partea care vreti voi de petic de iarba !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...