Pagini

duminică, august 29, 2010

îmi plac pisicile!

Poate, și mai mult, îmi plac, motanii tandri si puternici.:) Dar, dincolo de asta, pisicuțele ma distrează, ma amuză, mă înduioșeacă și mă destresează. Ca pe mulți alții, cred. Cunosc o persoană, despre care nu mi-aș fi imaginat vreodată că va deveni stăpânul(și acum, orice pisica va mustăci în gând: ”Ha! Stăpânul...Lasă-l să creadă!”) grijuliu al unei pisici. Cunoscut în copilăria îndepărtată pentru jocurile în care, pisicile și alte vietăți, deveneau victime ale sadismului, cu atât mai mult oferă prilej de uimire imaginea contrastantă a celui care, peste ani, povestește cu glas duios, scene de schimburi de tandrețe și afecțiune cu felina adoptată.

Ce schimbări se produc în noi într-o viață!

Un comentariu:

  1. Multumesc. Sunt bestiale ! Dar in sensul bun :)...
    Eu pur si simplu le iubesc ! Iar mitza mea mi s-a lipit de suflet, ce sa mai... Numai un posesor de animale poate sa inteleaga pe altul cand : face o mie de poze o data la animalutzul lui drag; si le si arata la toti cand are ocazia :); nu poate pleca de-acasa pe termen mai lung ca n-are cu cine sa-l lase ; vorbeste intruna despre ce nebunii a mai facut- "da, da' stai sa vezi Max al meu ce-a mai facut..." ; cumpara sute de jucarii si accesorii de la pet-shop; sufera cand acesta sufera; etc.etc.
    As putea vorbi o noapte intreaga, dar ma opresc.
    Te astept in club :). Poate curand :)?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...