Pagini

luni, august 16, 2010

De canicula, aproape delir

Gata vacanta! La munca din nou. Pe caldura asta, un adevarat chin! O dimineata in care am incercat sa imi caut ritmul, directia si agenda. Am gasit agenda. Stiu directiile. Nu gasesc alt ritm decat al cerului devenit o masa compacta cenusie nemiscata, prin care nu știu cum trece atata caldura. E greu! Va trebui sa imi planific vacanta, astfel încât să plec pe răcoare si să vin pe ninsoare. Dar cum fac lucrul ăsta,dacă și la anul viitor, reusesc sa fur doar 9 zile de vacanță? Mă pot gândi. Asta pana regăsesc ritmul. Cel din care am workalchoolicul obicei sa ma opresc doar atunci cand imi crapa ochiul. La propriu. Uneori stangul, alteori dreptul. Sau imi scade toleranta. Ori ma apuca depresia. Ori mă încearcă furia. Doar pe mine nu si către ceilalți. Acum sunt doar coplesita de caldura. Ma misc incetisor. Gandesc la fel. Visez la toamna molcoma si bogata de promisiuni.

6 comentarii:

  1. Semndefoc, am iubit caldura, soarele si lumina pina in vara asta cind mi-am dat seama cit suferiti. Acum doresc sa vina la voi un jet de aer racoros, dar nu de la Est.
    Cred ca nu mai ai alegere, va trebui sa-ti cumperi un aparat de aer conditionat, chiar si mobil si cu teava aceea montata cum se poate, in fereastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Odille :). Uite ca s-a mai domolit canicula. Ziua, adie vantul, noaptea devine racoroasa. Pentru scurta vreme. Am fost avertizati ca nu dureaza....Dar sentimentul de solidaritate, transmis de tine, ma ajuta sa suport mai usor.

    Aerul conditionat nu e o solutie pentru mine. In ultima vreme, a ramas singurul factor declansator de migrene. Dar e o mare veste buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Semndefoc, o alta idee, care poate ar ajuta, mai ales psihologic. :)
    Am vazut in cabinetul unui Chiropractor (ei sunt mai inclinati spre o cooperare placuta cu natura), un device sub forma de deal, in jur de 40c inaltime, prin care apare apa ca niste guri de izvor. Apa se recicleaza. Linga el avea vase cu griu incoltit de un verde pe care orice bruneta l-ar rivni pt o rochita.
    Mi-a dat asa o senzatie de racoare si pace. Am mai visat si la acel verde. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e o solutie mai aproape de stilul meu. Multumesc, Odille. Desi, daca ma gandesc bine, as prefera sa fiu chiar pe deal. Prea ne obisnuim sa reproducem natura in miniatura, in loc sa ne bucuram de realitatea ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum citeva zile am fost surprinsa ce efect rapid au si simbolurile din mintea noastra. :)
    M-am plimbat intr-un parc unde este un piriu. Am zarit o pasare care semana cu un stirc si imediat m-am simtit in vacanta, pe plajele din Florida. Parca am simtit si briza. :)
    S-ar putea sa am si prea multa imaginatie, insa pt citeva clipe am fost plecata la 2500 de KM.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta este o abilitate care merita cultivată. Bucură-te de ea, Odille!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...