Pagini

miercuri, iunie 23, 2010

rezistență la stres

Am şi eu momente de variaţie a intensităţii pasiunii profesionale. Dar nu sub zero. Că, atunci înseamnă că ceva din nevoia sau interesul meu s-a schimbat şi mă reorientez. Asta dacă nu reuşesc să mă repoziţionez, revitalizez, remotivez şi ce re-uri or mai fi posibile. Dar să te trezeşti dimineaţa cu gândul că te duci într-un loc doar ca să ajungi la ziua încasării, mi se pare o alegere chinuitoare, masochistă şi obstructivă pe fluxul înfloririi de sine.

Dar unii se pare că dezvoltă mecanisme de rezistenţă la acest stres al lipsei de pasiune, dincolo de imaginaţia mea.

2 comentarii:

  1. Vis-a-vis de clipul tau, in loc de rezistenta la stres , eu as zice mimetism. Iti prezint definitia, nu pentru ca nu ai sti ce inseamna, dar pentru acuratete:
    "Însușire dobândită de unele animale în cursul selecției naturale, de a avea ori de a lua culoarea sau forma unor obiecte din mediul înconjurător (pentru a se confunda cu acestea și a nu fi recunoscute de dușmani)."
    Perfect adevarat : noi suntem dusmanii ( de clasa )....

    RăspundețiȘtergere
  2. mimetismul e un mecanism de apărare, deci, implicit o strategie de a face față stresului cotidian, profesional, existențial. Na, că am sucit-o! Nu că aș vrea neapărat să îmi justific opțiunea. Unghiurile de abordare sunt diverse. Acccept și iubesc diversitatea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...