Pagini

duminică, iunie 13, 2010

Căldură mare!

Un pahar cu apă vă rog! Unul cât oceanul, cât marea, măcar cât o cadă în trei laturi. Să pot scălda epiderma lipicioasă de fierbințeala. Că fierberea minții nimic nu o poate răcori. Un semndefoc însetat, ce paradox cu miez de tendință suicidară....
Ce putere au bărbații să ne încoroneze regine și apoi să ne trezim sclave? Sau, pot să mă întreb, ce slăbiciune ne îndeamnă să încoronăm un bărbat rege, și să-l regăsim tiran? Unde se pierde timpul când ne simțeam zeu și zeiță, dezlegând izvoare de fericire împărtășită, în Olimpul iubirii fără temeri și lupte.
Tăcerea e o armă pe care nu o pot înțelege. Mă sufoc fără cuvinte și fără mângâieri. Există un concept ”Stroke” aplicat ființei umane, care nu poate trăi în afara stimulilor, pozitivi sau negativi. Atenție, gratificație, atingere, complimentare, recunoaștere. În lipsa acestora ne mulțumim și cu critică, ironie și altele mai rele. Dar tăcerea, indiferența, ignorarea, ne aruncă în inexistență.
Ne urmărește povara culegerii mărului interzis. Cu ce ușurință ne aruncăm pe umeri mantia grea a vinovăției. ”Eu și numai eu am greșit”. Și când am crezut, și când am iertat, și când am sperat....Am greșit și când m-am trezit că disperarea își face loc în inima mea. Am greșit și când am aruncat ceața de pe ochi și am lăsat rațiunea să măsoare faptele tale.
Poate când aceste frământări se vor face cenușă pe rugul culpabilizării și a întrebărilor fără răspuns, va renaște iubirea. Fie doar și pentru a rămâne amintire.

4 comentarii:

  1. Daca am invata sa nu ne mai culpabilizam pentru orice, dar chiar pentru orice-ul ne-explicabil al jumatatilor noastre ( prezente sau deja efemere...) ,am deveni mai intelepte...
    Dar cine are nevoie sa fie inteleapta ? Cand noi vrem doar sa fim fericite ?
    Am muri cu intelepciunea radiind pe fata noastra, dar singure :) .....
    Sau nu ? Sau asa am muri (iertata-mi fie expresia ) toante si tot singure :))) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite si-un cantec ce mi-a adus aminte de postarea de-aici :
    http://www.youtube.com/watch?v=zslKYY6wECs&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. Culpabilizarea cică face parte din marea familie a rușinii. Emoție derivată. Atunci, rușine să ne fie că acceptăm să fim toante!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos cântec, atingere de înger vocile, triste versuri. Mulțumesc, a fost o încântare. De fiecare dată în cele 3 reply-uri


    I love you
    Is all that you can't say
    Years gone by and still
    Words don't come easily
    Like I love you
    I love you

    But you can say baby
    Baby can I hold you tonight
    Maybe if I'd told you the right words
    At the right time
    You'd be mine

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...