Pagini

duminică, iunie 27, 2010

haz de necazul crizei

Mi-au venit în minte recomandările făcute de specialiști americani pentru a supraviețui perioadei de criză economică. Pe principiul că e prea târziu să mai schimbăm ceva, alung ca pe un țânțar, fireasca întrebare de ce nu au făcut aceste recomandări pre-criză, că doar prevenirea e mama tratamentului.
Atât cât mi-a rămas în biata-mi memorie greu încercată, cică soluția ar fi să reducem cheltuielile la jumătate. Eliminăm astfel tot ce era moft, fiță, poftă, chef, impuls de moment și ne limităm la ceea ce intră sub eticheta ”strict și realmente necesar”.

Eu, ca una cu venituri medii spre mici și cu nevoi educate în spiritul supraviețuirii, am resimțit până acum criza ca...oportunitate materializată în oferte, promoții și reduceri care, brusc mi-au facilitat accesul la mofturi și pofte. Mici spre medii și alea, ce-i drept.

Dar se pare că se adâncește criza. Și pentru că ultima mea fiță e un abonament la sală, asumat mental pe termen lung, mă gândeam ce voi face dacă-i va veni rândul la tăiere de pe lista cu eticheta cu pricina?!

Pentru cei interesați am o...rețetă în 4 pași:

1. identifici o sală localizată la cel puțin 3 kilometri de casă.
2. ai grijă ca sala să fie într-o clădire fără lift, cel puțin la etajul 3.
3. mergi în fiecare zi, dacă poți și de 2 ori pe zi, în cel mai bun timp pe care îl ai la bandă și în cel mai rapid ritm de step-aerobic!
4. La ușa sălii faci stânga împrejur, menții ritmul și reiei traseul spre casă.

Și gata!
Extrabonus - dacă prinzi caniculă ai și parte și de saună inclusă. Dacă nu, poate plouă și economisești apa și gelul de duș.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...