Pagini

luni, aprilie 26, 2010

De la marginea lumii...în blog

Am fost ispitită în această lume, a bloggerilor, de o persoană dragă mie. Am făcut un pas şi m-am trezit cu 2 blog-uri. Ca să vezi! Nici cu unul nu ştiu ce am să fac. Asta ţine de orbecăielile unui novice în începuturi nesigure.
Mai ţine şi de căutarea unui timp în care să arzi. Gândurile tale. Şi ideile pe care nu mai ai timp să le ai în timpul zilei. Pentru că ziua eşti în caruselul rutinei, din care te mai trezeşti la momentele de trecere ale anului, ale anotimpului, ale vârstei, ale vieţii.

Deci, bine am venit! Mai departe?....vazând şi tastând.

Un comentariu:

  1. Feel free to be creative !
    Sau , mai bine, fii cine vrei tu .Sau cum vrei tu ...azi. Si maine. Si toate zilele acestui blog :) .......

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...