Pagini

joi, octombrie 28, 2010

knock knock

De când nu am mai fost pe aici, și ușa blogului scârțâie și se deschide mai greu. Am crezut că s-a blocat de tot. Precum fișierele la care nu mai umbli luni, ani. Iar, adierea blândă de toamnă s-a transformat în miros de zăpadă.

Uneori, mă afund într-o ”trebușoară”, care mă rupe de lume. Și de mine. O fi bine, o fi rău!? Deocamdată nu fac decât să constat. Așa, pe post de...ungerea balamalelor. Ca să nu mă mai sforțez așa, data viitoare, când încerc să intru pe propriul meu blog.

3 comentarii:

  1. Din ce ţară postezi tu? Duffy nu este disponibilă în România cu "Tomorrow". Păcat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, nu... Ba da. Pe youtoube. Videoclipul cu duffy. Nu stiu daca si Duffy. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...